Obraz w ngłówku - blog - różne

Regulamin rezerwacji

OGÓLNE WARUNKI REZERWACJI I ODWOŁANIA POBYTU DLA GOŚCI INDYWIDUALNYCH (KONSUMENTÓW) W APARTAMENTACH LAGUNA POLANICA ZDRÓJ (dalej zwanym LAGUNA)

Niniejszy dokument reguluje zasady rezerwacji, odwołania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważność rezerwacji. Wpłacenie zaliczki w kwocie wymaganej w potwierdzeniu rezerwacji oznacza zgodę na wszystkie warunki rezerwacji oraz odwołania. Poprzez dokonanie rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji formalności związanych z rezerwacją. Administratorem danych osobowych jest:

LAGUNA Arkadiusz Łaguna
ul. Chopina 2
57-320 Polanica-Zdrój
NIP: 8851310615

Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

WARUNKI REZERWACJI

    I. SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI

    1. Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez :
    a) osobiste, pisemne dokonanie rezerwacji w biurze LAGUNA,
    b) telefoniczne zamówienie pobytu,
    c) przesłanie zamówienia w formie elektronicznej (e-mail) lub pisemnej,
    d) przesłanie zamówienia za pośrednictwem formularza rezerwacji na stronie internetowej.
    2. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą wskazaną w pkt 1 powyżej, LAGUNA wysyła na podany przez Gościa adres e-mail lub adres pocztowy, bądź też w przypadku rezerwacji osobistej przekazuje Gościowi, dokument stanowiący potwierdzenie rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji zawiera m.in. informację o szczegółach rezerwacji oraz o wysokości i terminie płatności wymaganej zaliczki, oraz termin wpłaty pozostałej kwoty – w przypadku rezerwacji bezzwrotnej podana jest całkowita kwota pobytu.

    II. ZALICZKA NA POCZET CENY POBYTU

    1. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie LAGUNA rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zaliczki, w terminie oraz w wysokości podanej w potwierdzeniu rezerwacji.
    2. Zapłata zaliczki następuje w formie gotówki, płatności kartą lub przelewu bankowego na podany numer rachunku bankowego LAGUNA, który należy do Arkadiusz Łaguna LAGUNA z siedzibą w Polanica Zdrój przy ul. Chopina 2/16, prowadzony przez PKO BP SA
    a) Wpłaty krajowe : 48 1020 5112 0000 7502 0154 8429
    b) Wpłaty z zagranicy : IBAN : PL 48 1020 5112 0000 7502 0154 8429
    SWIFT CODE / BIC/ : BPKOPLPW
    3. Za datę dokonania zapłaty z tytułu zaliczki uznaje się datę uznania rachunku bankowego LAGUNA bądź przyjęcia gotówki do kasy prowadzonej przez biuro LAGUNA.
    4. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji oraz termin pobytu i nr wybranego apartamentu.
    5. Płatność jest rozliczona rachunkiem zwykłym (paragon zaliczkowy) bądź fakturą VAT (faktura zaliczkowa)
    UWAGA WAŻNE :
    W ZWIĄZKU ZE ZMIANAMI USTAWY O VAT OBOWIĄZUJĄCYMI OD 1.01.2020 PODMIOT GOSP. (FIRMA) CHCĄCY OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT ZA ZREALIZOWANĄ USŁUGĘ NOCLEGOWĄ ZOBOWIĄZANY JEST DO DOKONANIA PRZELEWU ZA POBYT Z KONTA FIRMY NA JAKĄ BĘDZIE WYSTAWIANA FAKTURA.
    UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE RACHUNKI ZA POBYT SĄ WYSTAWIANE NA OSOBĘ, Z KTÓREJ KONTA ZOSTAŁ WYKONANY PRZELEW POTWIERDZAJĄCY REZERWACJĘ.
    6. Brak wpłaty zaliczki we wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji terminie i wysokości traktowane jest jako rezygnacja z rezerwacji i powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
    7. W przypadku dokonania rezerwacji z krótkim wyprzedzeniem (5 dniowym bądź krótszym), jeżeli Gość nie ma możliwości dokonania wpłaty gotówką bądź kartą w biurze LAGUNA, Gość zobowiązany jest do przesłania drogą mailową do LAGUNA potwierdzenia dokonania zapłaty 100% za pobyt w formie przelewu bankowego.
    8. W przypadku wynajęcia pokoju bezpośrednio w biurze LAGUNA bez wcześniejszej rezerwacji, Gość zobowiązany jest do uregulowania z góry należności za cały pobyt.

    III. WARUNKI ODWOŁANIA REZERWACJI

    1. Istnieje możliwość anulowania dokonanej rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu.
    2. Za datę rezygnacji przyjmuje się datę wpływu oświadczenia do LAGUNA.
    3. Jeżeli rezygnacja z pobytu została zgłoszona najpóźniej w 14-tym dniu przed rozpoczęciem pobytu LAGUNA zwraca 50% wpłaconej zaliczki na rachunek bankowy wskazany przez Gościa. Pozostała część zaliczki (50%) zostaje zaliczana przez LAGUNA na koszty rezygnacji.
    4. Pkt 3 nie stosuje się w przypadku rezerwacji bezzwrotnej. W przypadku zmiany rezerwacji, anulacji lub niepojawienia się Gościa w LAGUNA pobrana kwota nie podlega zwrotowi.

    IV. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

    1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
    2. LAGUNA ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
    3. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
    a) pisemnie na adres do doręczeń podmiotu LAGUNA:
    Laguna Arkadiusz Łaguna
    ul. Chopina 2
    57-320 Polanica-Zdrój
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    4. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji:
    (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz
    (2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez LAGUNA.
    Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
    5. LAGUNA ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. LAGUNA udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.